Şeffaflık Derneği çalışanlarının hazırladığı Şeffaf Gündem’de bu hafta, Şeffaflığa Çağrı Merkezi’nin avukatı Volkan Gültekin ve Şeffaflığa Çağrı Merkezi Koordinatörü Şehriban Tunçbilek ile şeffaflık bir hak mıdır, anayasal güvencesi var mıdır ve şeffaflığı hak yapabilecek yöntemler nelerdir diye konuştuk. Van Depremi, Gerze halkının direnişi gibi konulara dokunarak...
Dinlemek için:
İndirmek için: mp3, 30 Mb.
1 Kasım 2011 tarihinde Açık Radyo’da yayınlanmıştır.
Şeffaf Gündem’in podcast servisine abone olmak için tıklayın.Şeffaflığa Çağrı Merkezi, 2010 Ekim'inde kurulmuş ücretsiz bir çağrı merkezi. Yolsuzluk, rüşvet, usulsüzlük mağduru vatandaşların arayıp ücretsiz hukuki destek alabildikleri bir merkez. Çağrı Merkezinin amacı vatandaşlara bu konularda yalnız ve çaresiz olmadıklarını göstermek, haklarının peşinde izleyebilecekleri hukuki ve idari yolları göstermek ve bu konuda bilinç arttırmak.
Şeffaflığa Çağrı Merkezi'ne sabit hatlardan 0800 211 12 12 numarasından ücretsiz olarak, cep telefonlarından 0212 219 26 14 numarasından ücretli olarak ulaşılabilir.